Info om Barnehage1 AS

Barnehage1 AS er en privat barnehage som eies og drives av Dag Engstad og Marit Brækkan. Barnehage1 AS består av 2 separate avdelinger. Avd.Strand som ligger i naturskjønne omgivelser ca.10 km fra kommunesenteret Kolvereid og Avd.Nøtteliten som ligger ved innkjøringa til kommunesenteret nede ved kirka.

Avd.Strand er en 3-avdelings barnehage.

Her finner vi avdeling Sjarmtroll, som har barn i alderen 0-1 år, Småtroll, som har barn i alderen 2-3 år og Troillongan, som har barn i alderen 3-6 år.

Avd.Strand ligger i naturskjønne omgivelser på Strand.

Barnehagen har ett stort uteområde, som er tilrettelagt barn i alle aldre. Vi har 2 grillhus, uteområde i trollskogen, fjøs og ei sæter.

I fjøset har vi 4 hester, kaniner og høner, og på sætra kommer det geiter når det blir vår!!

Avd.Nøtteliten er en 2-avdelings barnehage.

Her finner vi avd.Snipp, som har barn i alderen 0-3 år og avd.Snapp som har barn i alderen 3-6 år.

Avd.Nøtteliten er en nybygd barnehage som stod ferdig høsten -10.

Vi har store og flotte lokaler som ligger for seg selv, ikke langt fra kommunesenteret Kolvereid.

Vi har ett stort uteområde som er under utbygging...

I den ene enden på huset har vi ett plaskebasseng, som barna syns er veldig artig å være i!